فریاد شکسته . . . !

 

اگه من مثل یه فریاد می شکنم،

                            توی سکوت خسته ی چشمای تو

اگه زخمیه تن غرور من،

                             باز همیشه مرهم دستای تو

فاصله نیست بین نگات با غربت چشمای من

                           با تو همیشه آشناست، قصه ی این شبهای من!

با تو اوّلین نگاه، با تو آخرین صدا

                           با تو ای همیشه عاشق، ای همیشه آشنا

با تو همیشه بودنم، عادت از تو گفتن

                           با تو یه پرواز دیگه، به آسمون رسیدن

فاصله نیست بین نگات با غربت چشمای من

                           با تو همیشه آشناست، قصه ی این شبهای من!

                                        

امشب سخن از ساقی و میخانه گویم یا علی

امشب سخن از باده و پیمانه گویم یا علی

امشب سخن از مستی جانانه گویم یا علی

امشب سخن از عاشق دیوانه گویم یا علی

در وصف تو گویا شوم

                          از اشک خود دریا شوم

از دل تو را جویا شوم

                         در عشق تو رسوا شوم

پیدا و ناپیدا شوم

                         مستانه گویم یا علی

                                                  شاهانه گویم یا علی