حال امروز من ...... بغضیست که نفس گیر شده . . .
مات مانده ام بین واژه های دیروز و امروز تو . . . !

و حرفهای ناگفته ای که مغز استخوانم را می سوزاند . .



درنبودنم نیز ترس ازدست دادنم را داری ؟


نترس ، دیگرنیستم


می خواهم نیست بمانم


همان نیست عاشق که تو می خواهی . . .



وقتی تو نبود تو اشک میشه همدم من هرشب

منم و دلواپسیمو جمله های بی مخاطب


وقتی تو اوج سکوتم فقط از تو حرف دارم

تو باید باشی ببینی

که چه تلخ روزگارم


باش تا ببینی

که من بیمارم از غم

باش تا ببینی

چشمم بی تابه از اشک

با من نبودی

که دردامو بدونی

باش تا ببینی

که من بیدارم هرشب

باش تا ببینی

که بجز تو دلخوشی ندارم

باش تا ببینی

که فقط با تو شاد روزگارم

باش تا ببینی

که میمونم با تو تا همیشه

باش تا ببینی

که یه روزم بی تو شب نمیشه


باش تا ترانه

با حضورت عاشقانه تر شه


باش تا نزاریم که شبامون

با گریه سر شه


باش تا ستاره با حضورت روشنی بگیره


"باش تا نزاریم که این احساس"

تو دلم بمیره

به کسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه داری

و چقدر در زندگی برایش ارزش قائل هستی

چون زمانی که از دستش بدهی

مهم نیست که چقدر بلند فریاد بزنی

او دیگر صدایت را نخواهد شنید


پابلو نرودا 

اشکایی که بی هوا رو گونه هام میریزه

                                       قلبی که از همه ی خاطره هات لبریزه


دلی که می خواد بمونه ، تنی که باید بره

حرفی که تو دلمه اما ندونی بهتره

بیخیال حرفایی که تو دلم جا مونده

بیخیال قلبی که این همه تنها مونده

آخه دنیای تو ، دنیای دلای سنگیِ

واسه تو فرقی نداره دل من چه رنگیِ
                                             مثل تنهایی میمونه با تو همسفر شدن

                                             توی شهرعاشقی بیخودی دربدر شدن


حال و روزمو ببین ، تا که نگی تنها رفت

اهل عشق و عاشقی نبود و بی پروا رفت!

بیخیال حرفایی که تو دلم جا مونده

بیخیال قلبی که این همه . . .  

                                         تنها مونده ، تنها مونده

فرقی نمی کند 

قدمها

سست باشد

یا محکم

کسی که عاشق است


با پا نه

با قلب می آید


که پاها

نه برای ماندن


بلکه

برای رفتن ، آفریده شده اند !