دل تنگ. . .

یکی تو صحنه ی یادم نشسته 
                                      که از من دوره امشب

به زیر گنبد آبی احساس
                                     یکی بود و یکی هست

قسم به قصه های عاشقونه
                                     دلم تنگ کسی هست

کسی که قصه ی ناب نگاه و
                                     یه مهتاب؛ شب به من گفت

از اون شب تو همه شبهای مهتاب
                                              به یادش خوابم آشفت

همون که کوچه ی بن بست عشق و
                                                  به نام دلگشا خوند

منو به خونه ی گرم دلش برد
                                      دل و عاشق سرا خوند

تو اون کوچه که اسمش دلگشا بود
                                               دلم تنگ کسی هست

تو اون خونه که یک عاشق سرا بود
                                               دلم تنگ کسی هست

به زیر گنبد آبی احساس
                                  یکی بود و یکی هست!
نظرات 1 + ارسال نظر
لطیفه جمعه 21 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:56 ب.ظ http://latifeh.blogsky.com

سلام
ممنونم ازت
این شعر هم زیباست
تو وبلاگم هم که گفتم عاشق شعرای زیبام
از مطلب زندگیت تو پست قبلی بیشتر لذت بردم
با اجازت ازش استفاده میکنم
شاد باشی و موفق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد