زیباترین روز زندگی من!

این شعر را برای تو می گویم
                                          ای زادگاه زایش عشق من
با حس عاشقانه ی دل بستن
                                          هر چند واژه ها همه تکراری ست
این شعر را برای تو می گویم
                                          با هرچه عشق در بدنم جاری ست
من شعرها سروده ام اما این . . .
                                          یک حس بی نهایت و نایاب است
تو شعرها شنیده ای اما این . . .
                                          شعری برای تو ، غزلی ناب است
امشب تنها به قدر این غزل آزادم
                                           همچون زمان دیدن یک رؤیا
                                           چون روزهای دیدن تو شادم
این شعر را برای تو می گویم
                                           تا بشکنم سکوت نگاهت را
ای آفتاب گرم زمستانم
                                   بر من ببخش عطر پناهت را

این شعر را برای تو می گویم
                                       در اولین بهار تو را دیدن

ای آشنای غربت عشق من
                                       «
تولدت مبارک » 
نظرات 5 + ارسال نظر
شهاب سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:40 ب.ظ http://sadafs.blogsky.com

امیدوارم جشن تولد من و عشقمون رو سالهای سال در کنار همدیگه بگیریم .
علی آقا هم سعی کنن تعریف دو خط موازی رو اونقدر خشک و بی روح برا خودشون تداعی نکنن!!!!!
یه دنیا مرسییییییییییییییییییی صدفم.

داش علی سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:42 ب.ظ http://dardodel.persianblog.com

تولد تولد تولدت مبارک ... مبارک ...مبارک ... تولدت مبارک ..... (بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس) این هم کادوی نا قابل من !!!!!!‌
راستی این اشعار از خودتون ه ؟؟!!!!؟؟

ناز خانوم پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:02 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

تولدت مبارک
ایشا... به همه ارزوهات برسی

ویدا شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:58 ب.ظ http://vida64.persianblog.com

صدف جان ممنون که پیشم اومدی هر چند مطمئنم نوشته های چرت و پرتمو نخوندی(چه بهتر نخوندی وگرنه سردرد می گرفتی) بابا اینجا شیرینی خورون بوده ؟؟؟؟؟ می بینم چشن تولده ...ای بابا دیر رسیدم باز...حیف....حالا از کیک تولد چیزی مونده به من بدین؟؟؟؟؟؟ البته ببخشید دیگه دست خالی اومدم آخه ندا می دادین تولده خوب منم یه کادویی پیتزایی شیرینیی چیزی میاوردم .... یا حداقل یه لباس شیک می پوشیدیم (راستی به عقل من شک نکنی یه وقتا من اصولاً پر حرفم) شرمنده که زیاد پرچونگی کردم .... خلاصه منم در جشن خودتون راه بدین .... خب چون دست خالی اومده بودم زیاد حرف زدم...ببخشید .... بازم ببخشید بازم بیشتر ببخشید ..... خب حالا دور از شوخی منم تولد دوستت رو بهش تبریک می گم .... ای شالله ۱۱۰ سال(به نیت پلیس ۱۱۰) زنده باسیو دوست عزیز من صدف برات هی هر سال تولد بگیره منم هی بیام تبریک بگم....خب بازم می گم تولدت مبارک....زنده باشی...(شرمنده جو تولد گرفت منو اینجوری شد)

ویدا شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 03:03 ب.ظ http://vida64.persianblog.com

بازم شرمنده باز اومدم آخه این آهنگ وبلاگتون خیلی شاده گفتم بیام اینم بگم اقده ای نشم ....خلاصه اینکه آهنگتونم عین خودتون قشنگه ....(هم چین یه نمه قر داره ....من هم چین یه نمه رقصم گرفت ).... من برم دیگه هر وقت وقت کردی بیا طرفای ما هرچند ما اونجا تولد و شیرینیو اینجور حرفا نداریم....(کلبه ی درویشیه دیگه) (( وای دختر تو چقدر پرچونه ای برو دیگه)) اینم پیغام از طرف خودم برای خودم...بازم میام اینورا بهتون سر می زنم.... بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد