زندگی دوباره

دیشب به خود گفتم: شعور یک گیاه در وسط زمستان

از تابستان گذشته نمی آید.

از بهاری می آید که فردا می رسد.

گیاه به روزهایی که رفته نمی اندیشد، به روزهایی می اندیشد که می آید.

اگر گیاهان یقین دارند که بهار خواهد آمد، چرا ما انسان ها باور نداریم که

روزی خواهیم توانست به هرآنچه می خواهیم دست یابیم!!!

زندگی یک گل سرخ است
                    
                      پر از عطر، پر از خار، پر از برگ لطیف

یادمان باشد اگر گل چیدیم
                     
                      عطر و خار و گل و گلبرگ
                                           
                                    همه همسایه ی دیوار به دیوار همند!  
نظرات 5 + ارسال نظر
سولماز پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:30 ق.ظ http://sssolmaz.persianblog.com

یاد من باشد زود بمیرم که نه گل باشم و نه خار.... و چه بد کردم که گلی شدم که خارم را نمیبیند که بگذارد برود تا بمیرم...

حمیده پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام عزیزم(گرچه باهات قهرم ولی دلیل نمیشه بد قول هم خود خودتی وایسا تا دفعه بعد بد قولیو نشونت میدم (حالا چشمک)) سلام آقا شهاب.صدفی خیلی خوشخالم که عاقل شدی و حرفای عاقلانه میزنی.پس مطمئن باش بهار میاد.
بای بای.

سارا جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:28 ب.ظ http://saravali.persianblog.com

صدف جان سلام. من سارا دوست حمیده هستم. همیشه از تو برام تعریف میکنه. امیدوارم که یه روز برسه که همدیگه رو ببینیم. گرچه من هنوز حمیده رو هم ندیدم!!!!!!!! به هر بلاگ فوقالعاده موفقی داری . متن هایی که مینویسی فوقالعادست. خسته نباشی. و واقعا تبریک میگم. بلاگ من چیز جالبی نداره ولی خوشحال میشم یه سر به من هم بزنی. بازم خسته نباشی و به امید موفقیتهای بیشتر.

ویدا شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:18 ب.ظ http://vida64.persianblog.com

اینم یه شعر از فروغ عزیز ... زندگی شاید یک خیابان است که هرروز زنی با زنبیلی از آن می گذرد

زندگی شاید ریسمانیست که مردی با آن خود را از شاخه می آویزد

زندگی شاید طفلیست که از مدرسه بر میگردد

زندگی شاید افروختن سیگاری باشد در فاصله رخوتناک دو همآغوشی

یا عبور گیج رهگذری باشد که کلاه از سر بر می دارد

و به یک رهگذر دیگر با لبخندی بی معنی می گوید : صبح بخیر .... راستش امشب حس شوخی کردن ندارم...یهوبه ذهنم رسید چند تا وبلاگ ببینم ...اوکدم اینجا ...شعر زیبایی بود دوست من...امیدوارم که همیشه روبه راه و شاد و سرزنده باشی....موفق باشی بای

داش علی دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:11 ق.ظ http://dardodel.persianblog.com

تو گل سرخ منی ...... !!!!! چی گفتم !!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد