تصور بد شدنت، تصور یه انتهاست

حادثه ی رها شدن، تو گریه های بی صداست

اسم تو شکل پنجره ست، رو هرچی دیوار واسم

نگاه مهربون تو، پرده قلمکار واسم

شبیه تو، تو ذهن من بلندی باد رو داره

زمزمه ی شبونه نیست، حالت فریاد رو داره

شبیه تو، تو ذهن من از آسمون آبی تره

حتی از آفتاب واسه من، اسمشم آفتابی تره

صدای دل بستنمون
                           کلام تو کلام من!
شعر بلند عاشقی
                          سلام تو سلام من!

تو نمی تونی بد باشی
                                حتی
اگه شکستن قلب منو بلد باشی!
تو نمی تونی بد باشی

تو . . .
 
نظرات 3 + ارسال نظر
احسان جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:55 ب.ظ http://ghooloomiha.persianblog.com

سلام!
وبلاگ زیبایی داری
خیلی هم زیبا می نویسی
خوشحال میشم به من هم سری بزنی

sogol جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

salam weblog et ghashange hamintor matalebet be manam sar bezan bye

فروزان سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام. حال شما؟
این شعرو خانوم نسرین انگار خونده باشه من خیلی اون آهنگ رو دوست دارم. شما آیا دارید برای من بفرستید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد