رابط سرد . . . !

این سیم ها صدای تو را سرد می کند

احساس های سبز مرا زرد می کند

تا حرف می زنی دل من بغض می کند

و حرف های توی دلم درد می کند

این سیم های لعنتی از من برای تو،

یک جسم بی روح و بی منطق آفرید

این سیم های لعنتی از تو برای من

تندیس سرد و سنگی یک عاشق آفرید

من مانده ام که حرف دلم را، دلی اگر مانده!

برای تو به چه لحنی بیان کنم!؟

من مانده ام که با همه آشفته حالی ام

آخر چگونه احساسم را عیان کنم!

این سیم ها صدای سکوت من و تو را

تا مرز حرف های جدایی رسانده است

لعنت به هرچه فاصله بین من و تو هست!

لعنت به هرچه فاصله بین من و تو هست . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:50 ب.ظ http://entezar123.blogsky.com

سلام دوست عزیز
از تقدیر اجتناب نکنید. شاید جدایی ها سر آغاز پیوندی باشد .
شاید اگر این سیم ها نبود جدایی هم نبود . اما شاید اگر جدایی نبود شما نمیدانستید که عاشقید.
فردا را کسی ندیده پس امید وارانه پا به فردا بگذارید.
موفق باشید.

پیرفرزانه پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:18 ب.ظ http://pirefarzaaneh.blogsky.com

واااااا!!! پس کامنت من چی شد؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد