دوباره خوانی یک زندگی-قسمت چهارم

کجایی که ببینی من هنوزم

دارم تو حسرت چشات میسوزم

روزوشب دنبال یه راه چاره ام

که بازم پامو تو قلبت بذارم

همش کلافه مو تو فکر اینم

که هر جوری شده تو رو ببینم

ببینم که بهت بگم ببخشید

دلم حرف تورو هیچ وقت نفهمید

یه وقتایی میام کنار خونه

همون وقتایی که دارم بهونه

یه چند وقته بهونه تو میگیرم

حالم خرابه و دارم میمیرم

غریبه ها نتونستن بفهمن

یه ذره از دل و از حرفای من

پشیمونی مثله غصه میمونه

تموم خنده هاتو میسوزونه

           ***

پشیمونم پشیمونم پشیمون

پشیمونم برات مغرور بودم

تو بودی و ولی با تو نبودم

تو بودی و من از تو دور بودم...

           ***

کسی جاتو نمیتونه بگیره

برای گفتن این حرفا دیره

میدونم که دیگه دوسم نداری

ولی تو توی قلبم موندگاری

میدونم دیره و دیگه تمومه

ولی چیکار کنم که آرزومه

دوباره تو بشی چراغ خونه ام

منم پیشت باشم دردت به جونم

میدونم دیره و دیگه تمومه

ولی چیکار کنم که آرزومه

           ***

پشیمونم پشیمونم پشیمون

پشیمونم برات مغرور بودم

تو بودی و ولی با تو نبودم

تو بودی و من از تو دور بودم...

نظرات 1 + ارسال نظر
dozsoz چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:26 ب.ظ http://bia2rafig.blogfa.com

salam shere jalebi bud
man ba ahangesh khondam jalebtar ham shod
tahala be harfaye in tarane deggat nakarde budam
omidvaram be arezot beresi
www.bo2cd.com
www.dozgon.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد